Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ανδρονίκη Λ | 22 Απριλίου 2020, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 7 σχετικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γίνεται λόγος για επαναφορά των λατινικών και αντικατάσταση της κοινωνιολογίας. Δεν θα ήταν πιο αποδοτικό για τους μαθητές να συνυπάρχουν και τα δύο μαθήματα ανάλογα με τον προσανατολισμό τους; Μαθητές που στοχεύουν σε σχολές φιλολογικών και γενικότερα κλασικών σπουδών, θα μπορούσαν να επιλέξουν το μάθημα των λατινικών ενώ οι μαθητές που στοχεύουν σε σχολές κοινωνικών επιστημών να μπορούν να επιλέξουν την κοινωνιολογία. Ζούμε σε μια κοινωνία και η κοινωνιολογία αναφέρεται στην κοινωνική οργάνωση, τον καταμερισμό της εργασίας, την δικαιοσύνη. Θεσμούς και αξίες που αφορούν όλους τους πολίτες ανεξάρτητα από το πεδίο σπουδών τους. Κάνοντας μια συνολική αποτίμηση, θα ήταν σίγουρα πιο χρήσιμο να μην αποσυρθεί κανένα από τα δύο μαθήματα αλλά οι μαθητές να έχουν δικαίωμα επιλογής ανάλογα με επιστημονικό πεδίο που επιθυμούν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό τους. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ακόμα και σε σχολές όπως η Νομική, το Γεωπονικό, η Αστυνομία, η Πυροσβεστική κ.α οι φοιτητές διδάσκονται το μάθημα της κοινωνιολογίας.