Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Eirini | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, Είμαι ΠΕ20 και έχω δουλέψει 3 χρόνια σαν ωρομίσθια. Μου αρέσει να είμαι στην τάξη και πάντα προσπαθούσα για το καλύτερο. Είδα όμως ότι στο σχολείο είσαι παρατημένος. Είναι καθαρά στην ψυχική αντοχή και την οικονομική άνεση του εκπαιδευτικού η διεξαγωγή του μαθήματος. Σε κανένα σχολείο δεν υπήρχαν υπολογιστές που λειτουργούσαν. Όι υπολογιστές δεν είχαν δίκτυο.Για να δουλέψω με τα παιδιά, σε πολύ βασικά πράγματα έπρεπε να φέρνω τον προσωπικό μου Η/Υ στο σχολείο. Στήριξη δεν υπάρχει από κανέναν λόγω ΑΓΝΟΙΑΣ, ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΙΑΣ και τεμπελιάς από την πλευρά των μόνιμων και των διευθυντών.Η εμπειρία μου είναι σε 6 σχολεία. 'Ολη αυτή η αβεβαιότητα και η αναξιοκρατεία που χαρακτηρίζει την διαδικασία πρόσληψης των εκπαιδευτικών αναμφίβολα οδηγεί στην διάλυση του σχολείου. Δεν υπάρχουν τα κίνητρα για τους εκπαιδευτικούς να προσπαθήσουν(θεωρώντας σαν προυπόθεση ό,τι γίνεται στο σχολείο είναι προσωπική πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού που θέλει να βρίσκεται στην τάξη). Μέσα στους ενιαίους είναι εγγεγραμμένοι και άνθρωποι που δεν είναι "επαγγελματίες εκπαιδευτικοί". Συμμετέχουν κατ' επιλογή στην εκπαίδευση γιατί το αγαπούν. Πολλοί έχουν εργασιακή εμπειρία σε άλλο τομέα, ωριμότητα και δεν είναι παιδιά που "τελειώνουν" εκπαιδευτικοί αλλά δεν τους πολυαρέσει. Η διαδικασία του ΑΣΕΠ είναι ψυχοφθόρα. Αφού δεν είσαι σίγουρος τι πρέπει να διαβάσεις, τα φροντιστήρια τρίβουν με χαμόγελο τα χέρια τους, δεν είσαι σίγουρος για το πότε θα δώσεις και σε κάπποιες περιπτώσεις αν τελικά θα δώσεις! Πολλές φορές τα θέματα είναι τόσο μπερδεμένα που οι ίδιοι που τα επιλέγουν δεν μπορούν να απαντήσουν. Με μια τέτοια αλλαγή η εκπαίδευση θα κάνει καιρό να ανακάμψει και τότε ίσως γίνει πάλι μια αλλαγή κλπ. Προτείνω την βελτίωση του υπάρχων συστήματος.Κλείσιμο των ορθάνοιχτων παραθυριών, καλύτερη οργάνωση του ΑΣΕΠ. Εκπαιδευτικά σεμινάρια, και στήριξη των εκπαιδευτικών από εξιδεικευμένο προσωπικό (ψυχολόγους, λογοθεραπευτές κλπ).Σίγουρα το εκπαιευτικό σύστημα χρειάζεται αλλαγές. Ας γίνουν όμως προς τη σωστή κατεύθυνση.