• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ' | 4 Δεκεμβρίου 2010, 14:24

    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ¨ΥΠΕΡ¨ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ Το άγχος, η πίεση,το διάβασμα των παιδιών,η έλλειψη χρόνου και ψυχικής ηρεμίας το Μάρτιο, ένα μήνα πριν από τις εξετάσεις, είναι ανασταλτικοί παράγοντες για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Το ΓΡΑΣΕΠ μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα τον Ιούνιο, αφού έχει κάποια δεδομένα (βαθμολογία), άνεση από το μαθητή (έχει τελειώσει με τις εξετάσεις) και να βοηθήσει οσιαστικά τους μαθητές. Το Γραφειοκρατικό πρόβλημα δεν λύνεται με τη μεταφορά της συμπλήρωσης του μηχανογραφικού από τον Ιούνιο στο Μάρτιο, αλλά με ουσιαστικές παρεμβάσεις( απλούστευση διαδικασιών,συντόμευση αποτελεσμάτων για καλύτερο οικογενειακό προγραμματισμό,χρήση διαδικτύου όλους τους μήνες κοι όχι μόνο το Μάρτιο και με ουσιαστική δουλειά από το υπουργείο σας) . Το παράδειγμα της υποψήφιας που αναφέρετε είναι άστοχο και υποδηλώνει πως δεν είστε γνώστης της ψυχοσύνθεσης των παιδιών (ήθελε μόνο Ιατρική και έβαλε και τη Βιολογία λόγω των μορίων της). Ποια η αναγκαιότητα της αλλαγής αυτής; Τα συσσωρευμένα προβλήματα της Εκπαίδευσης θα λυθούν με αλλαγές αυτού του τύπου; Μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά στραβά αρμενίζετε;;;; Τα παιδιά μας-το μέλλον αυτής της χώρας- δεν είναι πειραματόζωα(Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις Ράλλης, Παπανδρέου,Αρσένης,,,,,)ΕΛΕΟΣ. Αφήστε τα παιδιά στην ησυχία τους και προγραμματίστε την Παιδεία-εάν πραγματικά ενδιαφέρεστε- σε βάθος χρόνου και όχι κάθε μήνα,κάθε χρόνο, κάθε υπουργός και από ένα ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ και μάλιστα στα μέσα της χρονιάς.