Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Σ. | 22 Απριλίου 2020, 23:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πραγματικά πολύ κρίμα η υποβάθμιση της Κοινωνιολογίας έναντι των Λατινικών... Είναι αναμφισβήτητη και ξεκάθαρη επιστημονικά η συμβολή της Κοινωνιολογικής Σκέψης και Πρακτικής, στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και γενικότερα στην εξέλιξη των ανθρωπιστικών επιστημών... Τουλάχιστον ας παραμείνουν και τα δύο μαθήματα ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα (Κοινωνιολογία ή Λατινικά) και να επιλέγονται από τον μαθητή /ρια... Γνωρίζουμε ότι τα Λατινικά είναι σημαντικά ΜΟΝΟ για τις φιλολογικές / φιλοσοφικές Σχολές και ξενόγλωσσες φιλολογίες... Ενώ η Κοινωνιολογία για τις Σχολές Νομικής, Ψυχολογίας, τα τμήματα Παντείου, ΜΜΕ, Διοίκησης, Ανθρωπολογίας...