Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΓΓΟΥ | 22 Απριλίου 2020, 23:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διατήρηση μαθήματος Κοινωνικών Επιστημών πανελλαδικώς εξεταζόμενου στην ομάδα προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών είναι απαραίτητη.Η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο μέσω εξετάσεων, πρέπει να έχει άμεση σύνδεση με το περιεχόμενο σπουδών των εκάστοτε Τμημάτων, προετοιμάζοντας τον μαθητή για τη συνέχεια της ακαδημαϊκής του πορείας. Επομένως, πρέπει να δίνεται η δυνατότητα επιλογής Κοινωνιολογίας ή Λατινικών στον υποψήφιο. Όπως είναι λογικό κι εφαρμόζεται εδώ και χρόνια από το Υπουργείο Παιδείας, ένας υποψήφιος για Σχολές Θετικών Επιστημών να εξετάζεται στα Μαθηματικά κι ένας υποψήφιος για Επαγγέλματα Υγείας στη Βιολογία, είναι ευνόητο, πως ο υποψήφιος που στοχεύει σε Τμήματα Νομικών, Πολιτικών, Κοινωνικών Επιστημών πρέπει να εξεταστεί στο μάθημα της Κοινωνιολογίας, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το πρόγραμμα σπουδών των παραπάνω. Μάλιστα, η Κοινωνιολογία προτείνεται να έχει αυξημένο συντελεστή βαρύτητας, διότι προσφέρει θεμελιώδεις γνώσεις και σχετίζεται άμεσα με το γνωστικό αντικείμενο των προαναφερθεισών σχολών. Επιπλέον, προτείνεται η ομάδα προσανατολισμού να μετονομαστεί σε "Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών σπουδών", επειδή ο υποψήφιος δύναται να επιλέξει όχι μόνο τμήματα των Ανθρωπιστικών αλλά και των Κοινωνικών επιστημών.