Τεράστιο λάθος η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης τω δυσπρόσιτων που οδηγεί στη διαιώνιση αδικιών και άνισης μεταχείρισης εκπαιδευτικών. Όλα τα προηγούμενα χρόνια παρατηρούνταν το φαινόμενο να μην ανοίγουν τα δυσπρόσιτα στην α φάση προσλήψεων αναπληρωτών με αποτέλεσμα όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα να φεύγουν σε άλλες περιοχές και να δίνονται τα δυσπρόσιτα σε αυτούς που ήταν χαμηλότερα και προσλαμβάνονταν σε μεταγενέστερη φάση.Αυτό δεν ήταν καταπάτηση του δικαιώματος επιλογής βάσει της σειράς στον πίνακα κατάταξης; Σε αυτή τη στρεβλή κατάσταση συνέβαλε φυσικά και η μη ταυτόχρονη πρόσληψη αναπληρωτών κοινών ειδικοτήτων στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης . Γίνονταν η Ά φάση πρωτοβάθμιας, εφευγαν όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα σε άλλες περιοχές και ακολουθούσε η α φάση Β/θμιας με τους πιο κάτω στον πίνακα εκπαιδευτικούς να πηγαίνουν στα δυσπρόσιτα τα οποία δεν είχαν "ανοίξει¨προηγουμένως. Επίσης , τα κενά δεν δίνονται όλα απο τις διευθύνσεις εξαρχής και συνεπώς, το δικαίωμα επιλογής και πάλι παραβιάζεται.
Τεράστιο λάθος η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης τω δυσπρόσιτων που οδηγεί στη διαιώνιση αδικιών και άνισης μεταχείρισης εκπαιδευτικών. Όλα τα προηγούμενα χρόνια παρατηρούνταν το φαινόμενο να μην ανοίγουν τα δυσπρόσιτα στην α φάση προσλήψεων αναπληρωτών με αποτέλεσμα όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα να φεύγουν σε άλλες περιοχές και να δίνονται τα δυσπρόσιτα σε αυτούς που ήταν χαμηλότερα και προσλαμβάνονταν σε μεταγενέστερη φάση.Αυτό δεν ήταν καταπάτηση του δικαιώματος επιλογής βάσει της σειράς στον πίνακα κατάταξης; Σε αυτή τη στρεβλή κατάσταση συνέβαλε φυσικά και η μη ταυτόχρονη πρόσληψη αναπληρωτών κοινών ειδικοτήτων στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης . Γίνονταν η Ά φάση πρωτοβάθμιας, εφευγαν όσοι ήταν ψηλά στον πίνακα σε άλλες περιοχές και ακολουθούσε η α φάση Β/θμιας με τους πιο κάτω στον πίνακα εκπαιδευτικούς να πηγαίνουν στα δυσπρόσιτα τα οποία δεν είχαν "ανοίξει¨προηγουμένως. Επίσης , τα κενά δεν δίνονται όλα απο τις διευθύνσεις εξαρχής και συνεπώς, το δικαίωμα επιλογής και πάλι παραβιάζεται.