Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ελένη Α | 23 Απριλίου 2020, 00:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πια καιρός να θεσμοθετηθούν πιο ευέλικτοι και εξίσου αξιόπιστοι τρόποι εξέτασης πέραν της γραπτής ωριαίας εξέτασης. Για παράδειγμα σε ένα εργαστήριο πληροφορικής η εξέταση μπορεί να είναι με ηλεκτρονικά τεστ όπου, και εφόσον ο καθηγητής το επιθυμςι, έχει την ευχέρεια αξιοποιήσει κάποιο από τα πολλά διαθέσιμα εργαλεία δημιουργίας ηλεκτρονικών τεστ. Ένα δεύτερο που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη είναι η αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής και ως προς το περιεχόμενο και ως προς τις ώρες διδασκαλίας. Ας δούμε το παράδειγμα της Κύπρου που στα θέματα του ψηφιακού αλφαβητισμού προηγείται κατά πολύ της Ελλάδας.