Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φώτης Χρυσουλάκης | 23 Απριλίου 2020, 00:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός Κοινωνιολόγος, αλλά και ως Διευθυντής Λυκείου, για μια δεκαετία, Θεωρώ πραγματικά απαράδεκτη τη νέα παρέμβαση στα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, άνευ λόγου και αιτίας, με την βιαστική αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας και την επαναφορά των Λατινικών, που υποβάλει σε νέα ανασφάλεια, ανατροπή και σύγχυση τους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Η κατάργηση - αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα συνιστά μεγάλο ολίσθημα και λάθος που πλήττει τον σύγχρονο, ανθρωπιστικό, κοινωνικό, επιστημονικό αλλά και κριτικό και γνωστικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τα Λατινικά, θα μπορούσαν προφανώς, αν υπάρχει τέτοια ανάγκη, να ενταχθούν ως επιλεγόμενο εξεταζόμενο μάθημα βαρύτητας, για την είσοδο στις Φιλοσοφικές Σχολές. Ακόμα ίσως και ο πλέον δύσπιστος, θα άφηνε τόσο την Κοινωνιολογία όσο και τα Λατινικά, ως πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, επιλογής, όπου οι ίδιοι οι μαθητές/υποψήφιοι θα μπορούσαν κατά περίπτωση να επιλέξουν. Όχι όμως αυτή η άστοχη,βιαστική, απόλυτη και άκαιρη αντικατάσταση που προτείνετε. Σε κάθε περίπτωση διαφωνώ εντελώς με την κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και θεωρώ ότι αυτή η απόφαση πλήττει σοβαρά τόσο τη συνοχή και συνέχεια της εκπαίδευσης, όσο και την αξιοπιστία και το κύρος του ίδιου του Υπουργείου. Ευχαριστώ.