Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Λένα | 23 Απριλίου 2020, 00:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτός ο στενός εναγκαλισμός του μαθήματος της Τεχνολογίας με την Πληροφορική πλέον δεν έχει νόημα πέραν του εργαστηριακού κομματιού. Με δεδομένη λοιπόν την ανάγκη αύξησης των ωρών πληροφορικής σε 2, θα ήταν λογικό η μία ώρα να ναι εργαστηριακή και η άλλη θεωρητική όπου στη θεωρητική θα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα όχι μόνο στη γνώση και αντίληψη της ψηφιακής κοινωνίας αλλά κυρίως στην ανάπτυξη σωστών συμπεριφορών στον ψηφιακό κόσμο. Κατά την εργαστηριακή ώρα και μόνο είναι αναγκαίο το σπάσιμο του τμήματος προφανώς με την Τεχνολογία.