Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Στέλλα Π | 23 Απριλίου 2020, 00:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ώρες της μελέτης περιβάλλοντος είναι σημαντικο να διατηρηθούν. Σε μια εποχη που ο ανθρωπος αδιαφορεί για το περιβάλλον στο οποίο ζει, που σκοπός είναι η απόκτηση υλικών αγαθών και όχι η προστασία του περιβάλλοντος, η στάθμη του νερού ανεβαίνει, οι πυρκαγιές κατά την καλοκαιρινή περίοδο αυξάνονται (πυρκαγιές στον Αμαζόνιο, σε απόσταση αναπνοής απο το πυρηνικό εργοστάσιο του Τσερνομπιλ, στην Αυστραλία), ο αριθμός των απειλούμενων ειδών της πανίδας και της χλωρίδας αυξάνεται. Γιατί να περιοριστεί η διδασκαλία της μελέτης περιβάλλοντος λοιπόν; Δεν πρέπει οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που σίγουρα θα επηρεάσουν το μέλλον τους και την ποιότητα της ζωής τους; Δεν πρέπει το αίσθημα του σεβασμού προς το σπίτι μας να καλλιεργείται απο μικρή ηλικία;