Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. ΠΟΥΛΟΣ | 23 Απριλίου 2020, 00:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Για πολλούς λόγους που έχουν σχολιαστεί δεόντως πρέπει να διατηρηθεί το μάθημα της κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενου. Η λύση του "γόρδιου" δεσμού είναι απλή, έχει αναφερθεί από πολλούς και διορθώνει πολλά προβλήματα: 5 (πέντε) μαθήματα προσανατολισμού (Λατινικά-Κοινωνιολογία / Μαθηματικά-Βιολογία) τουλάχιστον για τους δύο προσανατολισμούς Ανθρωπιστικών Σπουδών / Θετικών Σπουδών-Σπουδών Υγείας. Παράλληλα να δίνεται η δυνατότητα εάν κάποιος μαθητής το επιθυμεί να εξετάζεται και στα 5 μαθήματα ανοίγοντας και 2ο πεδίο τουλάχιστον για τον προσανατολισμό Θετικών Σπουδών-Σπουδών Υγείας. 2. Τα μαθήματα προσανατολισμού της Γ Λυκείου πρέπει να παραμείνουν πολύωρα ανάλογα και με τη φύση του μαθήματος. Η Γ Λυκείου δεν είναι τάξη γενικής παιδείας (φτάνουν 11 χρόνια γι' αυτό!). Μην χαθούμε σε "κόντρα" μαθήματα που πάνε κόντρα στη λογική. 3. Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια πρέπει να έχει συνεισφορά με ποσοστό το απολυτήριο Λυκείου, όπως θα διαμορφώνεται και από τις 3 τάξεις. Το λένε όλοι, δεν το αποφασίζει κανείς!