Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Καραγιωργου | 23 Απριλίου 2020, 01:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ αρχάς πιστεύω ότι οι συνεχείς μεταρρυθμίσεις του εκπαιδευτικού συστήματος με την αλλαγή της μιας κυβέρνησης στην άλλη είναι λαθος, γιατί οι μαθητές αποδιοργανωνονται με το να μην ξέρουν κάθε φορά τι τους ξημερώνει.Πιστευω ότι χρειάζεται συνεργασία ώστε να προκύψει μια ενιαία εκπαιδ θετική πολιτική σε βάθος δεκαετίας όπου κάθε κυβέρνηση θα την υιοθετεί και θα την συνεχίζει.Αυτο το φαινόμενο κάθε ένα δύο χρόνια να αλλάζουν τα μαθήματα των πανελλαδικών και τα αναλυτικά προγράμματα που ο θεωρώ παρακμιακό και μη αποτελεσματικό.Επισης παρατηρείται το φαινόμενο κάθε φορά να προωθούνται μαθήματα ανάλογα με το τι συντεχνιακές γνωριμίες υπάρχουν, έτσι όμως δ ν φτιάχνεται υγείες εκπαιδευτικό σύστημα που να προωθεί την γνώση και την πρόοδο σε μια κοινωνία.Η αλλαγή της κοινωνιολογίας από τα λατινικά δεν με βρίσκει σύμφωνη γιατί πρώτα από όλα τα λατινικά που διδάσκονται δεν έχουν καμμία σχεση με την κλασική λατινική γραμματεία και δεύτερον θεωρώ ότι οι κοινώνικες επιστήμες πρέπει να εκπροσωπούνται με κάποιο μάθημα στις πανελλαδικές εξετάσεις.Θεωρω ότι πρέπει να παραμείνουν και τα δύο μαθήματα και μαθητές να επιλέγουν ανάλογα σε τι σχολή προσανατολίζονται και να αλλάξουν οπωσδήποτε και τα βιβλία αυτών των μαθημάτων.Τελος έχει ακούστει ότι η κοινωνιολογία δημιουργεί αριστερές αντιλήψεις στους μαθητές αυτό είναι απολύτως παιδαριώδες και αντιεπιστημονικο ίσα ίσα το συγκεκριμένο μάθημα δεν κατευθύνει αλλά δημιουργεί κριτική σκέψη ώστε οι μαθητές να κατονοησουν την οργάνωση της κοινωνίας και να επιλέξουν τα συστήματα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.