Άστοχη εντελώς ενέργεια. Τα Αγγλικά είναι γνωστικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται από το δημοτικό και έπειτα. Στόχος στο Νηπιαγωγείο είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ελληνική γλώσσα και το ελληνικό αλφάβητο, τη φωνολογική επίγνωση και να κατανοήσουν την έννοια του προφορικού και (όσο μπορούν) του γραπτού λόγου. Μάλιστα όταν στα νηπιαγωγεία φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με αναπτυξιακές διαταραχές κ.α. καθίσταται άστοχη η βάση που θα δωθεί στα αγγλικά. Βασικό είναι όλα τα παιδιά να έχουν ισότιμη πρόσβαση στη μάθηση των γνωστικών αντικειμένων, να έρχονται σε επαφή με την ελληνική γλώσσα αρχικά και στο δημοτικό σχολείο να προχωρούν στην εκμάθηση της αγγλικης. Θεωρώ όμως ότι η πληροφορική μπορεί να βοηθήσει όταν διδάσκεται με παιγνιώδη τρόπο καθώς κινεί το ενδιαφέρον και παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές και μάλιστα κάνει το μάθημα ελκυστικό.Τα αγγλικά όμως κάνουν ανέφικτη την παρακολούθηση από μαθητές νηπιαγωγείου.
Άστοχη εντελώς ενέργεια. Τα Αγγλικά είναι γνωστικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται από το δημοτικό και έπειτα. Στόχος στο Νηπιαγωγείο είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ελληνική γλώσσα και το ελληνικό αλφάβητο, τη φωνολογική επίγνωση και να κατανοήσουν την έννοια του προφορικού και (όσο μπορούν) του γραπτού λόγου. Μάλιστα όταν στα νηπιαγωγεία φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με αναπτυξιακές διαταραχές κ.α. καθίσταται άστοχη η βάση που θα δωθεί στα αγγλικά. Βασικό είναι όλα τα παιδιά να έχουν ισότιμη πρόσβαση στη μάθηση των γνωστικών αντικειμένων, να έρχονται σε επαφή με την ελληνική γλώσσα αρχικά και στο δημοτικό σχολείο να προχωρούν στην εκμάθηση της αγγλικης. Θεωρώ όμως ότι η πληροφορική μπορεί να βοηθήσει όταν διδάσκεται με παιγνιώδη τρόπο καθώς κινεί το ενδιαφέρον και παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές και μάλιστα κάνει το μάθημα ελκυστικό.Τα αγγλικά όμως κάνουν ανέφικτη την παρακολούθηση από μαθητές νηπιαγωγείου.