Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΘΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 01:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέμα εξεταζόμενα μαθήματα και αναλυτικό πρόγραμμα λυκείου στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο γίνεται μια ξεκάθαρη υποβάθμιση των κοινωνικών επιστημών ενώ θα έπρεπέ να γίνεται ακριβώς το αντίθετο να ενισχυθεί η κοινωνική παιδεία. Ο τομέας πρέπει να παραμείνει ως "κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών" για να ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο των σχολών του π.χ. κοινωνιολογία, ψυχολογία, πολιτικές επιστήμες, αρχαιολογίας, δημοσιογραφία παιδαγωγικά...Επίσης θα πρέπει να παραμείνει ως εξεταζόμενο μάθημα οι κοινωνικές επιστήμες - κοινωνιολογία στην δευτέρα και τρίτη λυκείου γιατί το πεδίο δεν έχει μόνο παιδαγωγικές σχολές και θα πρέπει να αντιπροσωπεύονται όλες οι σχολές με κάποιο μάθημα. επίσης η κοινωνιολογία παρέχει γνώσεις που συνδέονται με όλες τις σχολές του πεδίου. επομένως καλείσθε να διορθώσετε αυτή την διχοτόμηση που γίνεται στην γνώση και να δώσετε στην κοινωνική επιστήμη και ειδικότερα στην κοινωνιολογία την θέση που πρέπει να κατέχει σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα ευρωπαϊκής χώρας.