Πρέπει να σκεφτούμε ότι αναφερόμαστε σε παιδάκια ιδιαίτερα μικρής ηλικίας που δεν έχουν κατακτήσει τη μητρική τους γλώσσα. Στο νηπιαγωγείο προσπαθούμε να θέσουμε τις βάσεις αυτής της γλώσσας. Τα αγγλικά στην παρούσα φάση μόνο να μπερδέψει τα παιδιά μπορούν. Και τι θα γίνει με τα παιδάκια που χρειάζονται παράλληλη στήριξης σε αυτή την περίπτωση; Πώς ένα προνήπιο για παράδειγμα που στόχος είναι να ακολουθήσει όσο γίνεται καλύτερα το πρόγραμμα της τάξης, θα κληθεί τώρα να διαχειριστεί και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας χωρίς να μπερδευτεί; Κατά τη γνώμη μου, αυτή η πιλοτική προσπάθεια θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τα πράγματα τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή. Είναι μια λάθος κίνηση η εισαγωγή ειδικότητας στο νηπιαγωγείο. Μόνο εμείς ξέρουμε τι πραγματικά έχουν ανάγκη οι μαθητές μας. Στηρίξτε το νηπιαγωγείο ουσιαστικά. Δώστε μια παράλληλη για κάθε ένα μαθητή που το έχει ανάγκη! Βοηθήστε μας να κάνουμε πιο εύκολη τη ζωή των μικρών μας μαθητών με ενέργειες που είναι προς όφελός τους!
Πρέπει να σκεφτούμε ότι αναφερόμαστε σε παιδάκια ιδιαίτερα μικρής ηλικίας που δεν έχουν κατακτήσει τη μητρική τους γλώσσα. Στο νηπιαγωγείο προσπαθούμε να θέσουμε τις βάσεις αυτής της γλώσσας. Τα αγγλικά στην παρούσα φάση μόνο να μπερδέψει τα παιδιά μπορούν. Και τι θα γίνει με τα παιδάκια που χρειάζονται παράλληλη στήριξης σε αυτή την περίπτωση; Πώς ένα προνήπιο για παράδειγμα που στόχος είναι να ακολουθήσει όσο γίνεται καλύτερα το πρόγραμμα της τάξης, θα κληθεί τώρα να διαχειριστεί και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας χωρίς να μπερδευτεί; Κατά τη γνώμη μου, αυτή η πιλοτική προσπάθεια θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τα πράγματα τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή. Είναι μια λάθος κίνηση η εισαγωγή ειδικότητας στο νηπιαγωγείο. Μόνο εμείς ξέρουμε τι πραγματικά έχουν ανάγκη οι μαθητές μας. Στηρίξτε το νηπιαγωγείο ουσιαστικά. Δώστε μια παράλληλη για κάθε ένα μαθητή που το έχει ανάγκη! Βοηθήστε μας να κάνουμε πιο εύκολη τη ζωή των μικρών μας μαθητών με ενέργειες που είναι προς όφελός τους!