Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιάννης | 23 Απριλίου 2020, 01:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σωστή η απόφαση της επαναφοράς των Λατινικών. Δεν είναι δυνατόν φοιτητές των Φιλοσοφικών Σχολών (Ελληνικών και Ξενόγλωσσων Τμημάτων) να διδάσκονται ως αρχάριοι τα Λατινικά μέσα στις Σχολές τους. Αυτό πρέπει να γίνει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Χρήσιμα επίσης είναι τα Λατινικά στις Νομικές Σχολές (Ρωμαϊκό Δίκαιο, νομικές αρχές διατυπωμένες στα Λατινικά, ρωμαϊκοί νομικοί όροι) και στις Θεολογικές Σχολές (Λατινική θεολογική Γραμματεία, Patrologia Latina). Δεν είναι δυνατόν στις Νομικές και στις Θεολογικές Σχολές οι φοιτητές να μην μπορούν να διαβάζουν και να κατανοούν μια πρόταση, μια φράση, μια λέξη ή έκφραση στα Λατινικά. Οι φοιτητές των Θεωρητικών Σχολών χρήσιμο θα ήταν να διδάσκονται Κοινωνιολογία μέσα στις Σχολές τους για δύο εξάμηνα, όχι περισσότερο. Οι υποψήφιοι όμως για τις Θεωρητικές Σχολές δεν χρειάζεται να εξετάζονται στην Κοινωνιολογία. Η απόφαση εξέτασης στο μάθημα αυτό σε πανελλαδικό επίπεδο ήταν ολοφάνερα αποτέλεσμα συντεχνιακών πιέσεων. Όμως οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με κριτήριο τις πραγματικές ανάγκες της Εκπαίδευσης και της Παιδείας και όχι με κριτήρια συντεχνιακά.