Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 01:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόκειται για ένα Πολυνομοσχέδιο γενικά προς τη σωστή κατεύθυνση αναφορικά με πολλούς τομείς της εκπαιδευτικής ζωής. Το Πολυνομοσχέδιο δείχνει τη θέληση να ρυθμιστούν αρκετές δυσλειτουργίες και αρρυθμίες που παρέμεναν χωρίς ουσιαστική, ή και καθόλου, επεξεργασία για πολλές δεκαετίες. Θα πρέπει όμως να σημειωθεί η αναγκαιότητα να βελτιωθεί περαιτέρω το πλαίσιο διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. Κάποια άμεσα σημαντικά σημεία: Για το μεν Δημοτικό, είναι απαραίτητο να εξεταστεί η δυνατότητα είτε αύξησης κατά 1 ώρα στην Ε΄και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού, είτε η διδασκαλία της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας να αρχίζει, τουλάχιστον από την Δ΄Τάξη, κάτι που θα δώσει την ευκαιρία στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό να εργαστούν ενδελεχώς πάνω στο ΕΠΣ Ξένων Γλωσσών Δημοτικού- Γυμνασίου. Για το δε Γυμνάσιο, θα ήταν πιο χρήσιμο, τόσο για λόγους ισότιμης μεταχείρισης όσο και αποτελεσματικότερης διδακτικής διαδικασίας, να εξετάζεται και η Δεύτερη Ξένη Γλώσσα στις προαγωγικές εξετάσεις, όπως γινόταν στο παρελθόν. Γενικά, πιστεύω ότι οπωσδήποτε πρέπει να επανεξεταστεί το ζήτημα της διδασκαλίας της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εάν πραγματικά μας ενδιαφέρει, σε βάθος και σε ισότιμη βάση, το θέμα της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών στο Ελληνικό Σχολείο. Είναι άλλωστε γνωστό ότι από δω και πέρα, σε παγκόσμιο επίπεδο, με την αλληλεπίδραση των πολιτικών, οικονομικών, εκπαιδευτικών συστημάτων, τόσο η πρώτη όσο και η δεύτερη Ξένη γλώσσα καλούνται να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του μέλλοντος και να επιτελέσουν πολλαπλό ρόλο στο σύγχρονο σχολείο: εκπαιδευτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό, διαπολιτισμικό, συνδέοντας το κοινωνικό σύνολο με το διεθνές περιβάλλον.