Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Τερη Κορδουλη | 23 Απριλίου 2020, 01:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έμφαση στην πληροφορική δε μπορεί να δωθει όταν το μάθημα παραμένει 1 ώρα την εβδομάδα ακόμη και αν αλλάζει ομάδα και πηγαίνει στη Β. Η συνθετική εργασία του Β τετραμήνου είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά όταν πολλοί μαθητές δεν έχουν υπολογιστή στο σπίτι η δουλειά πρέπει να γίνεται και στο σχολειο. Στα πλαίσια της μιας ώρας απλά αυτό είναι όνειρο απατηλό. Πάρτε την σωστή απόφαση αυτή που κ σεις οι ίδιοι αντιλαμβάνεστε και κάντε την πληροφορική μάθημα με 2 ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Όχι μόνο στα λόγια εξαγγελίες. Αυξήστε τις ώρες, βοηθηστε τους μαθητές να μην παραμείνουν ψηφιακά αναλφάβητοι.