Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Άγις | 23 Απριλίου 2020, 01:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ευρέως αποδεκτό ότι κομβικό ρόλο στην ποιοτική αναβάθμιση του συστήματος εκπαίδευσης αποτελεί η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Αυτό είναι χρόνιο και πάγιο αίτημα όλων των συνδικαλιστικών φορέων. Και είναι και απόλυτα λογικό ένας εκπαιδευτικός να μπορεί να παρέμβει αποτελεσματικότερα και πιο εξατομικευμένα όταν η τάξη του αποτελείται από λιγότερους μαθητές. Χωρίς να θέλω να μπω σε διαδικασίες συγκρίσεων με άλλες κυβερνήσεις, εκ των πραγμάτων αναγκάζομαι να αναφέρω ότι η κατεύθυνση της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν 21 μαθητές ανώτατο όριο στην Α' τάξη, κάτι που σταδιακά θα περνούσε και στις υπόλοιπες τάξεις. Όση κρητική και να ασκούσαμε στην κυβέρνηση εκείνη, ήταν ένα από τα μέτρα που είχε χαιρετίσει σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα (αν και για κάποιους ακόμη κι εκείνο το βήμα ίσως να μην ήταν αρκετά τολμηρό). Έχοντας ήδη μπει λοιπόν σε μια "τροχιά" μείωσης μαθητών ανά τάξη, θα επιστρέψουμε στις λογικές της αύξησης; Πισωγύρισμα... Μπορεί να ασκηθεί κριτική σε πολλά άρθρα αυτής της διαβούλευσης. Το συγκεκριμένο (άρθρο 49) είναι από τα χειρότερα...