Σε μια μικτή τάξη νηπίων- προνηπίων, θα ήταν χαοτικό να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, ιδίως για τα προνήπια!
Δεύτερον,πρέπει να θέσουμε τις βάσεις για τη γλώσσα σύμφωνα με τα όσα μέχρι σήμερα ορθώς αναφέρει το αναλυτικό πρόγραμμα. Σκεφθείτε: ακρόαση, ομιλία, ανάγνωση και γραφή δυο γλωσσών, σε παιδιά που ,κατά την πλειοψηφία,δεν είναι δίγλωσσα..που δεν έχει υπάρξει σαν ανάγκη στα σπίτια τους, να εκτεθούν σε τέτοια ερεθίσματα.
Σε μια μικτή τάξη νηπίων- προνηπίων, θα ήταν χαοτικό να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο, ιδίως για τα προνήπια! Δεύτερον,πρέπει να θέσουμε τις βάσεις για τη γλώσσα σύμφωνα με τα όσα μέχρι σήμερα ορθώς αναφέρει το αναλυτικό πρόγραμμα. Σκεφθείτε: ακρόαση, ομιλία, ανάγνωση και γραφή δυο γλωσσών, σε παιδιά που ,κατά την πλειοψηφία,δεν είναι δίγλωσσα..που δεν έχει υπάρξει σαν ανάγκη στα σπίτια τους, να εκτεθούν σε τέτοια ερεθίσματα.