Όχι στην ένταξη καθηγητών αγγλικών στο Νηπιαγωγείο!!
Οι νηπιαγωγοί σύμφωνα με το ΑΠΣ και το ΔΕΠΠΣ μπορούν απασχολήσουν τα παιδιά δημιουργικά και με την αγγλική γλώσσα αν χρειαστεί!! Τα νήπια και προνήπια χρειάζονται σταθερά πλαίσια με νηπιαγωγό και όχι αποφοίτους καθηγητικών σχολών!! Τα περισσότερα παιδιά δεν γνωρίζουν καν τη μητρική τους γλώσσα, ενώ όσα οι γονείς αναγκάζουν να μάθουν και 2η γλώσσα μπερδεύουν τις λέξεις και δεν μπορούν εν τέλει να ξεχωρίσουν την μητρική τους.
Στα νηπιαγωγεία πρέπει να δημιουργηθούν ολιγόμελα τμήματα 10-15 μαθητών με μια νηπιαγωγό καθώς και νηπιαγωγό με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή καθώς πολλά νήπια είναι αδιάγνωστα και διαθέτουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Όχι στην ένταξη καθηγητών αγγλικών στο Νηπιαγωγείο!! Οι νηπιαγωγοί σύμφωνα με το ΑΠΣ και το ΔΕΠΠΣ μπορούν απασχολήσουν τα παιδιά δημιουργικά και με την αγγλική γλώσσα αν χρειαστεί!! Τα νήπια και προνήπια χρειάζονται σταθερά πλαίσια με νηπιαγωγό και όχι αποφοίτους καθηγητικών σχολών!! Τα περισσότερα παιδιά δεν γνωρίζουν καν τη μητρική τους γλώσσα, ενώ όσα οι γονείς αναγκάζουν να μάθουν και 2η γλώσσα μπερδεύουν τις λέξεις και δεν μπορούν εν τέλει να ξεχωρίσουν την μητρική τους. Στα νηπιαγωγεία πρέπει να δημιουργηθούν ολιγόμελα τμήματα 10-15 μαθητών με μια νηπιαγωγό καθώς και νηπιαγωγό με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή καθώς πολλά νήπια είναι αδιάγνωστα και διαθέτουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.