Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σουβαλιώτη Κατερίνα | 23 Απριλίου 2020, 03:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ, κάνετε λόγο για εθελοντισμό, για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, για ρομποτική, καινοτόμες ιδέες, καλλιέργεια δεξιοτήτων και πολλά συναφή στο πολυνομοσχέδιο που προτίθεστε να περάσετε, αφανίζοντας ουσιαστικά έναν βασικό κλάδο που μπορεί να προσφέρει κι προσέφερε τόσα χρόνια με τα μαθήματά του. Τον κλάδο των Κοινωνικών Επιστημών ΠΕ 78. Η εκπαίδευση δεν κάνει διακρίσεις. Αγκαλιάζει όλα τα παιδιά, από όλα τα κοινωνικοοικονομικά στρώματα, με όλες τις μαθησιακές ανάγκες, όλα τα διδακτικά αντικείμενα, δεν υποβιβάζει εκπαιδευτικούς κι δεν διαχωρίζει σε κύρια κι δευτερεύοντα, τριτεύοντα μαθήματα. Η εκπαίδευση ανθίζει όταν αφήνει τα στελέχη της να αναπνέουν ελεύθερα, χωρίς φιμώσεις. Παρακαλούμε μην φιμώσετε κι μην αφανίσετε τις κοινωνικές επιστήμες. Κάθε επιστημονική θέση πρέπει να επαληθεύεται με πείραμα για να γίνεται αποδεκτή. Δώστε έδαφος μεταξύ άλλων επιστημών στο σχολείο να δούμε τους καρπούς των κοινωνικών επιστημών. Μην αντιμετωπίζετε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς ως πειραματόζωα.