Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Σπυρίδου | 23 Απριλίου 2020, 05:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο αριθμός 24 ως ανώτατος για τα νηπιαγωγεία είναι προβληματικός για τους εξής λόγους: 1.Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σημαντικά τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές και κοινωνικές δυσκολίες (ΔΕΠΥ, αυτισμός) τα οποία θα πρέπει να τα διαχειριστούμε μέσα στις τάξεις της γενικής αγωγής των 24 παιδιών, καθώς δεν υπάρχει επαρκής ειδική αγωγή, αλλά και λόγω της άρνησης πολλών γονέων να παραδεχθούν και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. 2.Με την υποχρεωτικότητα φοίτησης και των προνηπίων (4 ετών) άλλαξαν σημαντικά και η δομή και οι απαιτήσεις της τάξης, καθώς έχουμε να διαχειριστούμε πολύ περισσότερα προνήπια από ότι είχαμε σε προηγούμενες χρονιές όπου τα περισσότερα παιδιά ήταν νήπια (5 ετών). Πρόταση: Εφόσον η προηγούμενη κυβέρνηση προσπάθησε βιαστικά να εισάγει τη δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση χωρίς να υπάρχουν επαρκείς αίθουσες, θα ήταν προτιμότερο να παρατείνετε την προσαρμογή σε αυτόν τον θεσμό, παρά να δημιουργήσετε τάξεις-τέρατα των 24 παιδιών, όπου θα φοιτούν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και πολύ περισσότερα προνήπια, βρισκόμενοι όλοι μαζί μέσα σε αίθουσες με κάκιστες συνθήκες, ειδικά στα αστικά κέντρα, όπου υπάρχουν τεράστια κτιριακά προβλήματα. Ιδανικό θα ήταν οι 20 μαθητές, αλλά και οι 22 ήταν ένα βήμα προς καλύτερη ποιότητα και βιωσιμότητα της προσχολικής αγωγής. Με όλα τα παραπάνω, θεωρώ και εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου τους 24 μαθητές ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω που μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει, καθώς ο αριθμός των μαθητών είναι εξαιρετικά σημαντικός για την ποιότητα της εκπαίδευσης.