Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελένη Ρούση | 23 Απριλίου 2020, 06:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα τα χρόνια που παρακολουθώ την εκπαίδευση έχω να πω ένα πράγμα: ΥΛΗ! Η ύλη είναι δύσκολη και μεγάλη. Από το δημοτικό τα παιδιά διδάσκονται πράγματα τα οποία είναι δύσκολα και πολλά για την ηλικία τους, φτάνοντας στο λύκειο να κάνουν μαθηματικά και φυσική τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Γιατί? Ακόμα και εάν έχεις έναν επιμελή μαθητή, ένα καλογραμμένο σχολικό βιβλίο και έναν καλό καθηγητή, πάλι δεν προλαβαίνεις να βγάλεις την ύλη μόνος σου λόγω δυσκολίας και λόγω όγκου. Τι κάνεις λοιπόν? Πας φροντιστήριο από την Α λυκείου για να ξεκινήσεις να βγάζεις την ύλη που θα εξεταστείς στην Γ λυκείου στις πανελλαδικές, γιατί για να αντιμετωπίσεις και τη δυσκολία και τον όγκο της διδακτέας και εξεταστέας ύλης, θέλεις συστηματική διδασκαλία υπό καλύτερες συνθήκες, (μικρότερος αριθμός μαθητών στα φροντιστήρια, καλογραμμένες σημειώσεις και βοηθήματα από τον καθηγητή του φροντιστηρίου) και μελέτη στον λίγο χρόνο που σου απομένει, αφού τώρα το 24ωρο έκλεισε. Πρωί σχολείο, μεσημέρι φροντιστήριο, απόγευμα διάβασμα, βράδυ ύπνο. Και όλα αυτά ισχύουν για έναν επιμελή μαθητή που αποφασίζει να καλογερέψει από τα 15 του μέχρι τα 18 του. Και μέσα σε αυτόν τον βασανισμό του μαθητή και των γονιών του έρχεται να προστεθεί και το κερασάκι της τράπεζας θεμάτων και άλλα πολλά. Εάν θέλετε να τελειώνετε με αυτή την παθογένεια, αλλάξτε την ύλη. Να μπορεί ο μαθητής να διαβάζει μόνος του και να δίνει τις εξετάσεις του.