Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΚΑΛΟΔΗΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 23 Απριλίου 2020, 07:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με την αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Στο Γυμνάσιο έχουμε αύξηση εξεταζομένων μαθημάτων: σε 7, 7, 7 (από 4,4,4) και στο έχουμε Λύκειο αύξηση γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων: σε 8, 7, 5 (από 8, 6, 4). Δεν νομίζω ότι οι γραπτές εξετάσεις έχουν να προσθέσουν επιπλέον γνώσεις στους μαθητές.Οι εξετάσεις επιβαρύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. Η άποψη μου είναι ότι στο Γυμνάσιο (που είναι υποχρεωτική βαθμίδα) δεν θα έπρεπε να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ εξεταζόμενο μάθημα και στο Λύκειο αρκούσαν τα 4 μαθήματα σε κάθε τάξη. Στη Φιλανδία δεν υπάρχουν διαγωνίσματα και εξετάσεις, εκτός από μία εξέταση στην τελευταία τάξη του λυκείου. Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθ/θας