Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ψάλτης Ηρακλής | 23 Απριλίου 2020, 08:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τόσο τα Λατινικά όσο κι η Κοινωνιολογία είναι χρήσιμα μαθήματα για τη θεωρητική κατεύθυνση. Θα μπορούσε ο μαθητής της Γ΄ θεωρητικής να επιλέγει μεταξύ Κοινωνιολογίας και Λατινικών, έτσι, για τις μεγάλες σχολικές μονάδες είναι πιθανόν να δημιουργηθούν τμήματα και για τα δύο μαθήματα, ενώ για τις μικρές θα δημιουργηθεί το τμήμα εκείνο που επιθυμεί η πλειοψηφία των μαθητών. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Γυμνασίου-Λυκείου) καλό θα ήταν να υπάρχει κάποιο βιβλίο,το οποίο θα αναφέρεται στο αθλητικό ιδεώδες και στις παραβιάσεις του αλλά και στα αθλήματα και τους κανονισμούς τους. Πολλοί μαθητές/τριες παρακολουθούν αθλητικούς αγώνες αποδοκιμάζουν αθλητές/τριες, επειδή δεν ανήκουν στην ομάδα τους, και αγνοούν τους κανόνες του παιχνιδιού και γι΄αυτό παρασύρονται ευκολότερα στο φανατισμό. Επειδή είμαι μιας κάποιας ηλικίας, θυμάμαι ότι διδασκόμασταν κάποτε το μάθημα της "Υγιεινής" και δεν μας ήταν αδιάφορες οι γνώσεις που μας πρόσφερε. Θα μπορούσε το βιβλίο αυτό να συμπεριλάβει κι ανάλογες γνώσεις. Ο χρόνος που θα διατίθεται γι αυτές τις "θεωρητικές" γνώσεις μπορεί να είναι το πρώτο τέταρτο της διδακτικής ώρας. Με τον τρόπο αυτό το μάθημα θα αποκτήσει άλλη βαρύτητα, όταν πλέον θα συνυπολογίζεται στην εξαγωγή της τελικής βαθμολογίας.