Οποιαδήποτε αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι θεμιτή ωστόσο υπάρχουν και κάποια παιδάκια που στο νηπειο ακόμα προσπαθούν να μάθουν τα ελληνικά. Υπάρχουν παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που μπορουν να ενταχθούν στο τυπικό σχολείο αν υπάρχει ειδικός παιδαγωγός από την αρχή της χρονιάς. Δεν αναφέρομαι σε αυτά που έχουν παράλληλη στήριξη αλλά σε αυτά που δε δικαιούνται παράλληλη αλλά σίγουρα θα τα βοηθούσε ένας εικός παιδαγωγος ο οποίος ξέρει πως να τα βοηθήσει και με την αγωγή δεξιοτήτων που ξεκινάει πιλοτικά. Μην ξεχνάμε ότι στην ηλικία 4 έως 6 ανιχνεύονται πολλές μαθησιακές δυσκολίες και ένας ειδικός παιδαγωγός θα βοηθήσει καλύτερα τα παιδιά αυτά να δείξουν τα ταλέντα τους αλλά και τους γονείς να μάθουν και να δράσουν.
Οποιαδήποτε αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι θεμιτή ωστόσο υπάρχουν και κάποια παιδάκια που στο νηπειο ακόμα προσπαθούν να μάθουν τα ελληνικά. Υπάρχουν παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που μπορουν να ενταχθούν στο τυπικό σχολείο αν υπάρχει ειδικός παιδαγωγός από την αρχή της χρονιάς. Δεν αναφέρομαι σε αυτά που έχουν παράλληλη στήριξη αλλά σε αυτά που δε δικαιούνται παράλληλη αλλά σίγουρα θα τα βοηθούσε ένας εικός παιδαγωγος ο οποίος ξέρει πως να τα βοηθήσει και με την αγωγή δεξιοτήτων που ξεκινάει πιλοτικά. Μην ξεχνάμε ότι στην ηλικία 4 έως 6 ανιχνεύονται πολλές μαθησιακές δυσκολίες και ένας ειδικός παιδαγωγός θα βοηθήσει καλύτερα τα παιδιά αυτά να δείξουν τα ταλέντα τους αλλά και τους γονείς να μάθουν και να δράσουν.