Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Τσαμπίκα Παπαδόπουλου | 23 Απριλίου 2020, 08:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χριστός Ανέστη!Το μέτρο της αύξησης νηπίων είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό, οι τάξεις που καλουμαστε να κάνουμε μάθημα είναι μικρές σε τετραγωνικά και συνήθως ακατάλληλες(πυλωτες, ισόγεια διαμερίσματα, κατάστημα κτλ). Έχουμε δουλέψει 12 χρόνια τώρα σε αιθουσες που δεν έχουν ούτε τουαλέτες. Αυτό είναι το πρωτεύον θα του Νηπιαγωγειου, το κτιριακό κ όχι η αύξηση του αριθμού των μαθητών. Ο αριθμός πρέπει να μειωθεί ώστε οι μαθητές να επωφελούνται στα μέγιστα σε αυτήν την ιδιαίτερη βαθμίδα.