Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΑΒΡΙΛΙΩΤΗ | 23 Απριλίου 2020, 08:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Β ξενη γλωσσα στη δευτεροβαθμιια ειναι απιστευτα υποβαθμισμενη.Τα σχολικα εγχειριδια χρειαζονται οπωσδηποτε αντικατασταση,καθως δεν ανταποκρινονται ουτε στο ελαχιστο στις απαιτησεις του μαθηματος.Χρειαζεται επισηε οπωσδηποτε αλλη μια ωρα για να μπορει να διδαχθει η Β ξ.γλωσσα επαρκως.Κι οταν μιλαμε για συνδεση με ΚΠΓ,δεν μπορει να γινει κατι τετοιο με αναπληρωτες,κατα πλειψηφια, οι οποιοι προσλαμβανονται Νοεμβρη και Δεκεμβρη. Να μην ξεχναμε επισης,οτι πολλα παιδια στο Δημοτικο υποχρεωνονται να κανουν αλλη Β ξ.γλωσσα απο αυτη που επιθυμουν,λογω του απαραδεκτου συστηματος σχηματισμου τμηματων.ΚΑι αυτο πρεπει να αλλαξει.