Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Καραγιωργου Δέσποινα | 23 Απριλίου 2020, 09:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχάς θεωρώ ότι είναι αναποτελεσματικό κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζει και το εκπαιδευτικό σύστημα γιατί αποδιοργανωνονται οι μαθητές ειδικά του Λυκείου.θα πρέπει να υπάρξει μια εθνική εκπαιδευτική πολιτική από όλα τα κόμματα.Διαφωνω με την κατάργηση του μαθήματος της κοινωνιολογίας γιατί έτσι δεν εκπροσωπούνται οι κοινωνικές επιστήμες στις πανελλαδικές εξετάσεις ενώ υπάρχουν σχολές κοινωνικών επιστημών στο αντίστοιχο μηχανογραφικό.Τα λατινικά κείμενα που διδάσκονται δεν έχουν καμμία σχέση με την κλασική λατινική γραμματεία, παρόλα αυτά θεωρώ ότι και τα μαθήματα θα πρέπει να παραμείνουν και οι μαθητές να επιλέγουν ανάλογα με τις σχολές που επιθυμούν.Επισης θα πρέπει να αλλάξουν τα βιβλία και των δύο μαθημάτων. Επειδή ακούστηκε ότι η κοινωνιολογία κάνει τα παιδιά αριστερούς αυτό θεωρώ ότι είναι αυτονόητο ότι είναι παιδαριώδες και αντιεπιστημονικο η κοινωνιολογία βοηθά την αντίληψη και την κριτική σκεψη των μαθητών για την κοινωνική πραγματικότητα.