Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελένη Γκλοβάνου | 23 Απριλίου 2020, 09:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διδασκαλία μαθηματικών ως 'κόντρα μάθημα' σε μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης δεν είναι σκόπιμη: 1) Η ύλη που διδάσκονται οι μαθητές στα μαθηματικά μέχρι και την Β'Λυκείου είναι ήδη αρκετά αναβαθμισμένη ακόμα και σε σχέση με την αντίστοιχη σε χώρες του εξωτερικού. 2)Η διδασκαλία μαθηματικών στην Γ' Λυκείου θα επιβαρύνει δυσανάλογα τους μαθητές της θεωρητικής προσθέτοντας εξειδικευμένες γνώσεις που δεν είναι απαραίτητες. - Θα ήταν προτιμότερο στην θέση αυτή ένα μάθημα πληροφορικής που να παρέχει πρακτικές γνώσεις. - Επίσης εναλλακτικά θα μπορούσε να υπάρχει μόνο ένα κοινό για όλους μάθημα σύγχρονης ιστορίας που δεν έχει διδαχθεί επαρκώς σε καμία τάξη Γυμνασίου ή Λυκείου. Η ιστορία δυστυχώς είναι από τα πλέον σημαντικά και υποτιμημένα μαθήματα.