Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη T. Parsons | 23 Απριλίου 2020, 09:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τελικά μάταια περιμέναμε να δούμε στην αιτιολογική έκθεση, μια κάποια -έστω για το θεαθήναι- τεκμηρίωση για την κατάργηση της κοινωνιολογίας από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Απολύτως καμία αιτιολόγηση/δικαιολόγηση για το γεγονός ότι η κοινωνιολογία δεν θα υπάρχει, σε μια κατεύθυνση όπου η πλειοψηφία των σχολών χαρακτηρίζονται (με τον έναν ή τον άλλον τρόπο) ως "κοινωνικές-πολιτικές κοκ" και όπου στη συντριπτική πλειοψηφία των προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων της κατεύθυνσης, υπάρχουν κοινωνιολογίες ή άλλα σχετικά μαθήματα. Εντελώς ανορθολογικό, στρεβλό και αντιεπιστημονικό να σπουδάζει κάποιος κοινωνιολογία, πολιτικές επιστήμες κοκ με βασικά εξεταζόμενα μαθήματα τα αρχαία και τα λατινικά. Είναι μια στρέβλωση η οποία θα έπρεπε να απασχολήσει πολύ σοβαρά το Υπουργείο και ή να δημιουργηθεί μια επιπλέον κατεύθυνση Κοινωνικών, Πολιτικών, Νομικών Σπουδών όπου η Κοινωνιολογία θα βρει τη θέση της και τη διασύνδεσή της με τις σχολές που της αναλογούν ή μέσα στην υπάρχουσα κατεύθυνση να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μαθήματος. Είναι κρίμα, μια κυβέρνηση η οποία ως κεντρικό προεκλογικό της σύνθημα είχε "τη σύγκρουση με τον λαϊκισμό", να κάνει σήμερα επιλογές για τόσο σοβαρά θέματα, εντελώς αντιεπιστημονικές και ανορθολογικές, υπό την πίεση συντεχνιακών συμφερόντων και υπό το πρίσμα λαϊκίστικων και αντιεπιστημονικών αντιλήψεων περί πιστοποιητικού κοινωνικών φρονημάτων των επιστημονικών κλάδων (βλέπε συζήτηση περί δεξιών ή αριστερών επιστημών).