Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη αγγελος αθανασοπουλος | 23 Απριλίου 2020, 09:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θαθελα να υπεραμυνθω της παραμονης της κοινωνιολογιας σαν εξεταζομενο -βασικο μαθημα .30 χρονια εκπαιδευτικος και το πηγαινελα της κοινωνιολογιας θυμιζει περισσοτερο μικροκομματικη αντιπαραθεση μεταξυ δηθεν αριστερας και δηθεν δεξιας.Αυτο πρεπει να σταματησει .Η κοινωνιολογια διδασκεται σ ολα τα πανεπιστημια του κοσμου και ειναι κατοχυρωμενο γνωστικο αντικειμενο .Απαραιτητο γαι τον συγχρονο σκεπτομενο ενεργο πολιτη .Θ μπορουσε να παραμεινει ως επιλεγομενο μαθημα στην κατευθυνση η ως 5ο μαθηαμ στις δυο κατευθυνσεις (οικονομια και ανθρωπιστικων).Η παλι θα μποροουσε ναναι μαθημα γενικης παιδειας(τουλαχιστον 2ωρο) εξεταζομενο γραπτα τον ιουνιο.Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟ Η ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ .ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ .