Η ύπαρξη των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων είναι ένα πραγματικά δυνατό σημείο στον τομέα της Δημόσιας εκπαίδευσης και μια πραγματική οικονομική ανάσα στις οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα να δωσουν τα δίδακτρα για να φοιτήσουν τα παιδιά τους σε κάποιο Ιδιωτικό σχολείο. Η εισαγωγή των παιδιών στα Πρότυπα αυτά σχολεία γίνεται με εξετάσεις για τις οποίες ο μαθητής καταβάλλει αρκετά μεγάλη προσπάθεια. Προσπαθώ να καταννοήσω το όφελος που θα έχει ένας μαθητής που φοιτεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο ήδη τρία χρόνια ,να πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις για να μπει στο Πρότυπο Λύκειο. Μπαίνει ξανά σε μια δοκιμασία εξετάσεων, βάζει την οικογένεια σε επιπλέον έξοδα για την προετοιμασία των εξετάσεων αυτών , βάζει το μαθητή πάλι στη διαδικασία αλλαγής περιβάλλοντος και σε περίπτωση μη επιτυχούς εισαγωγής του στο Πρότυπο Λύκειο , ο μαθητής αυτός θα πρέπει εξ αρχής να συντονιστεί με το νέο σχολείο , το νέο περιβάλλον και γενικότερα τα νέα δεδομένα. Βάζοντας το μαθητή σε μια διαδικασία δεύτερης αξιολόγησης υπάρχει κίνδυνος να επιφέρουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία εισήλθε στο Πρότυπο Γυμνάσιο και να χάσει το κίνητρο για την μεγαλύτερη προετοιμασία που τον περιμένει και είναι οι Πανελλαδικές εξετάσεις.
Η ύπαρξη των Προτύπων Γυμνασίων και Λυκείων είναι ένα πραγματικά δυνατό σημείο στον τομέα της Δημόσιας εκπαίδευσης και μια πραγματική οικονομική ανάσα στις οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα να δωσουν τα δίδακτρα για να φοιτήσουν τα παιδιά τους σε κάποιο Ιδιωτικό σχολείο. Η εισαγωγή των παιδιών στα Πρότυπα αυτά σχολεία γίνεται με εξετάσεις για τις οποίες ο μαθητής καταβάλλει αρκετά μεγάλη προσπάθεια. Προσπαθώ να καταννοήσω το όφελος που θα έχει ένας μαθητής που φοιτεί στο Πρότυπο Γυμνάσιο ήδη τρία χρόνια ,να πρέπει να ξαναδώσει εξετάσεις για να μπει στο Πρότυπο Λύκειο. Μπαίνει ξανά σε μια δοκιμασία εξετάσεων, βάζει την οικογένεια σε επιπλέον έξοδα για την προετοιμασία των εξετάσεων αυτών , βάζει το μαθητή πάλι στη διαδικασία αλλαγής περιβάλλοντος και σε περίπτωση μη επιτυχούς εισαγωγής του στο Πρότυπο Λύκειο , ο μαθητής αυτός θα πρέπει εξ αρχής να συντονιστεί με το νέο σχολείο , το νέο περιβάλλον και γενικότερα τα νέα δεδομένα. Βάζοντας το μαθητή σε μια διαδικασία δεύτερης αξιολόγησης υπάρχει κίνδυνος να επιφέρουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά για τα οποία εισήλθε στο Πρότυπο Γυμνάσιο και να χάσει το κίνητρο για την μεγαλύτερη προετοιμασία που τον περιμένει και είναι οι Πανελλαδικές εξετάσεις.