Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΑ ΓΑΡΕΔΑΚΗ | 23 Απριλίου 2020, 09:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώότι η ένταξη της Χημείας στη Β ομάδα και μάλιστα σαν μονόωρο μάθημα είναι άστοχη τουλάχιστον.Αυτή η άποψη βασίζεται στον πειραματικό και διερευνητικό χαρακτήρα του μαθήματος που είναι απαραίτητος σε αυτή τη βαθμίδα της υποχρεωτιικής εκπαίδευσης στην οποία οι μαθητές ,ας μην ξεχνάμε.δεν έχουν ακόμα το άγχος της βαθμολογίας που θα έχουν στο λύκειο,Περίμενα λοιπόν ότι σε ένα νομοσχέδιο που στοχεύει στην αναβάθμιση των παρεχομένων σπουδών θα υπήρχε η πρόνοια για την διόρθωση των στρεβλώσεων του παρελθόντος.Να πω ότι για χρόνια αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο οι μαθητές να έρχονται στο Γυμνάσιο με πολλές γνώσεις σχετικά με το αντικείμενο του μαθήματος( από τα "Φυσικά" του Δημοτικού) και όταν το ξανασυναντούν στην Β Γυμνασίου πιά σαν μονόωρο μάθημα ,οι γνώσεις αυτές αντί να ενισχυθούν,ΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΙ