Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρκαντωνάτος Δημήτριος | 23 Απριλίου 2020, 09:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε σωστή κατεύθυνση γενικά το σχέδιο νόμου. Είναι πάντως απολύτως απαραἰτητο να επανέλθει η διδασκαλία της Ιστορίας ΓΠ (νεώτερη και σύγχρονη) στη Γ΄Λυκείου για όλους τους μαθητές. Είναι αδιανόητο εν δυνάμει ακαδημαϊκοί πολίτες να μην γνωρίζουν στοιχειώδη πράγματα για τη νεώτερη ιστορία της πατρίδας τους και του κόσμου. Η ιδέα περί "κόντρα" μαθήματος είναι άστοχη και εκτός σχολικής πραγματικότητας. Τα μαθηματικά δεν είναι αντίστοιχα με την Ιστορία ΓΠ. Είναι μάθημα σκληρού πυρήνα θετικής κατεύθυνσης και η διδασκαλία τους θα ακυρωθεί επί της ουσίας στην πράξη, αν επιχειρηθεί στη Γ' για τους μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης και μόνο. Αντίθετα όλοι οι μαθητές στα 17-18 πρέπει να μάθουν νεώτερη ιστορία. Πολλοί από αυτούς διψούν για αυτό και ρωτούν με απορία με ποια λογική το μάθημα δεν διδάσκεται (ενώ διατηρήθηκαν τα θρησκευτικά...)