Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Μαγουλάς | 23 Απριλίου 2020, 10:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Στο Εισαγωγικό κείμενο αναγράφεται η ενίσχυση της Πληροφορικής αλλά πως ακριβώς θα επιτευχθεί αυτό χωρίς αύξηση των ωρών διδασκαλίας στην Α' και Β' λυκείου; 2. Με το νέο νομοσχέδιο συνεχίζεται η στρεβλή κατάσταση κατά την οποία οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής διδάσκονται πληροφορική ενώ στην πλειονότητα τους ενδιαφέρονται για τις οικονομικές σχολές. Σε αντίθεση οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών δεν διδάσκονται το αντικείμενο αυτό παρόλο που είναι προαπαιτούμενη γνώση για πολλές από τις σχολές στις οποίες θα εισαχθούν. Η Πληροφορική είναι και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μάθημα θετικής κατεύθυνσης