Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δάφνη Δ. | 23 Απριλίου 2020, 10:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ¨Πληροφορική¨ που έχουμε βαφτίσει στο Ελληνικό σχολείο ως ΤΠΕ ας παραμείνει όπως είναι. Πρέπει όμως επιτέλους να γίνει μάθημα Πληροφορικής στα Δημοτικά εάν θέλουμε να μην έχουμε ακόμα και σε 12 χρόνια από τώρα ψηφιακά αναλφάβητους πολίτες. Η πρόταση μου είναι η εξής: ---> 1 ώρα ΤΠΕ σε όλες τις τάξεις και επιτέλους να βγει ένα βιβλίο ώστε να αναβαθμιστεί το μάθημα. ---> 1 ώρα Προγραμματισμό σε όλες τις τάξεις (ίσως 2 σε Ε-ΣΤ). Εδώ μπορούν να γίνονται άπειρες δραστηριότητες στις μικρές τάξεις χωρίς υπολογιστή έως να αναπτύξουν δεξιότητες με τις ΤΠΕ. Φυσικά να γίνει χρήση της γλώσσας Scratch (Γ-Δ-Ε-ΣΤ) & ScratchJr (Α-Β, όπου υπάρχει desktop εφαρμογή εκτός από την εφαρμογή για ταμπλέτες). Εννοείται ότι και εδώ θα πρέπει να υπάρχει ένα βιβλίο με στόχους, θεωρεία και δραστηριότητες και ανοιχτά project, κάτι το οποίο είναι αρκετά απλό καθώς υπάρχει πολύ υλικό.