Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 23 Απριλίου 2020, 10:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν θέλουμε να μάθουν τα παιδιά αγγλικά η πρόσθεση ωρών, και μάλιστα σε νηπιακές ηλικίες από εκπαιδευτικούς χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, είναι ατελέσφορη και εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα.Το μόνο που θα καταφέρετε με αυτά είναι να αρχίσουν τα φροντιστήρια από το νηπιαγωγείο και να δυσφορούν οι γονείς. Η πρόταση μου είναι να αλλάξει εντελώς ο τρόπος διδασκαλίας των αγγλικών στο ελληνικό σχολείο 1. Μικρά φροντιστηριακά τμήματα (8εως 10 μαθητές). 2. Χωρισμός των μαθητών σε ανάλογα επίπεδα. 3. Αλλαγή διδακτικού υλικού- βιβλίων με επιλογή εγκεκριμένου από το εμπόριο. 4. Συνεχεία των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών τουλάχιστον για διετία στο ίδιο σχολείο. 5. Συνεχεία του τμήματος με τον δικό του ρυθμό ανεξάρτητα από την τάξη που φοιτούν. Έτσι θα σταματήσουν τα φροντιστήρια και τα παιδιά θα μάθουν αγγλικά.