Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΑΜΠΕΑ ΑΡΤΕΜΙΣ | 23 Απριλίου 2020, 10:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας είναι αποκομμένος απ' τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης;Στην ουσία ο εσωτερικός κανονισμός, αν θέλουμε να είναι ουσιαστικός, είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης μεταξύ του Συλλόγου και των μαθητών (στη βμια)με την διατύπωση γνώμης από το Σχολικό Συμβούλιο ή/και το Σύλλογο γονέων.Είναι το αποτέλεσμα μιας εσωτερικής διαδικασίας του σχολείου να δημιουργήσει ένα πλαίσιο αρχών, κανόνων και αξιών με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.Αυτό είναι η αυτοαξιολόγηση!! Σε διαφορετική περίπτωση απλά θα έχουμε- όπως έχουμε ήδη τα περισσότερα σχολεία- ένα τυπικό κανονισμό 30 σελίδων που απλά υπάρχει για να υπάρχει...