Θεωρώ πως στο νηπιαγωγείο τα παιδιά, διανύουν μία περίοδο κυρίως κοινωνικοποίησης και ένταξής τους με ομαλά στάδια- βήματα, από το οικογενειακό, στο σχολικό περιβάλλον. Ο Δυτικός τρόπος ζωής επιτάσσει ταχύτητες ασφυκτικές για τον άνθρωπο και αυτό αντανακλάται και στα παιδιά. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού τα περισσότερα παιδιά δεν προλαβαίνουν κυριολεκτικά να αναπνεύσουν από τις ποικίλες υποχρεώσεις που τους επιβάλουμε γονείς και εκπαιδευτικοί. Είναι μεγάλο λάθος να στερήσουμε τα παιδιά από ώρες παιχνιδιού (που είναι από μόνο του διαδικασία μάθησης) για να τους εξοικειώσουμε με μία ξένη γλώσσα, όταν ακόμα καλά-καλά δεν έχουν μάθει τη μητρική τους!
Θεωρώ πως στο νηπιαγωγείο τα παιδιά, διανύουν μία περίοδο κυρίως κοινωνικοποίησης και ένταξής τους με ομαλά στάδια- βήματα, από το οικογενειακό, στο σχολικό περιβάλλον. Ο Δυτικός τρόπος ζωής επιτάσσει ταχύτητες ασφυκτικές για τον άνθρωπο και αυτό αντανακλάται και στα παιδιά. Ήδη από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού τα περισσότερα παιδιά δεν προλαβαίνουν κυριολεκτικά να αναπνεύσουν από τις ποικίλες υποχρεώσεις που τους επιβάλουμε γονείς και εκπαιδευτικοί. Είναι μεγάλο λάθος να στερήσουμε τα παιδιά από ώρες παιχνιδιού (που είναι από μόνο του διαδικασία μάθησης) για να τους εξοικειώσουμε με μία ξένη γλώσσα, όταν ακόμα καλά-καλά δεν έχουν μάθει τη μητρική τους!