Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ ΚΟΜΨΑΡΑ | 23 Απριλίου 2020, 10:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με το εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μεταξύ άλλων αναδείχθηκαν και πολλές ελλείψεις στις ψηφιακές δεξιότητες μαθητών και εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα, θεωρώ κοινή λογική ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν πρέπει να αποδειχτεί επικοινωνιακό τέχνασμα αλλά ένας θεσμός που θα ενισχυθεί και θα 'τρέχει' παράλληλα με την παραδοσιακή τάξη για ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού και τη δημιουργία ψηφιακής κουλτούρας. Έτσι μόνο θα είμαστε έτοιμοι όχι μόνο για μελλοντικές καταστάσεις καραντίνας αλλά για τις απαιτήσεις της εποχής γενικότερα. Με δεδομένη λοιπόν την αναγκαιότητα ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων πώς ακριβώς ενισχύεται ο τομέας των ΤΠΕ και της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπ/ση? Η παρούσα κατάσταση σίγουρα δεν αντανακλά το εκπ/κο σύστημα μιας χώρας που επενδύει στην ψηφιακή κουλτούρα. Θεωρώ σε αυτά τα πλαίσια ότι οι ώρες πληροφορικής στο δημοτικό θα έπρεπε να γίνουν 2 - τουλάχιστον στις Δ,Ε ΣΤ τάξεις δημοτικού.Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί ουσιαστική μέριμνα για την τεχνική υποστήριξη των σχολείων η οποία προς το παρόν εναπόκειται στο φιλότιμο του εκάστοτε εκπαιδευτικού πληροφορικής.