Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπουγιούκας | 23 Απριλίου 2020, 10:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο κορυφαίος Έλληνας επιστήμονας Κωσταντίνος Δασκαλάκης δήλωσε πρόσφατα ότι "η πληροφορική είναι ένα πολύ σημαντικό μάθημα και πρέπει να διδάσκεται από το Δημοτικό". Η πληροφορική (!), όχι μόνο οι ΤΠΕ - και μάλιστα μιας μόνο ώρας την βδομάδα. Για να αντιμετωπιστούν με επιτυχία οι προκλήσεις της εποχής μας θα πρέπει αφενός να αυξηθούν οι ώρες των ΤΠΕ και αφετέρου να εισαχθεί μάθημα με τίτλο "Πληροφορική" το οποίο να περιλαμβάνει και θεωρητικό μέρος, όχι μόνο εργαστήριο. Η πληροφορική είναι εξίσου και θεωρητική επιστήμη. Είναι η επιστήμη η οποία θεμελιώνει την "υπολογιστική σκέψη" (computational thinking), η οποία είναι θεμέλιο όλων των θετικών επιστημών και των επιστημών ζωής & υγείας. Το PISA 2021 όχι μόνο θα συμπεριλαμβάνει την υπολογιστική σκέψη στα τεστ άλλων επιστημών (π.χ. μαθηματικά), αλλά θα περιλαμβάνει και διακεκριμένο τεστ πληροφορικής! Η καθυστέρηση της προσαρμογής της εκπαιδευτικής διαδικασίας της χώρας στις απαιτήσεις της εποχής μας είναι η βασική πηγή του brain drain. Στις Η.Π.Α διδάσκουν πλέον την επιστήμη της πληροφορικής - όχι μόνο τις ΤΠΕ - από το Δημοτικό και εκτεταμένα σε όλη την διάρκεια τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης!