Αν η "επαφή" των νηπίων με τα Αγγλικά λειτουργήσει όπως λειτουργεί στις δυο πρώτες τάξεις του Δημοτικού, είναι εντελώς ανούσιο. Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα, όχι γιατί δεν είναι έτοιμα ηλικιακά για επαφή με μια άλλη γλώσσα, αλλά γιατί οι συνάδελφοι εκπαιδευτές των ξένων γλωσσών, δεν είναι κατάλληλα καταρτισμένοι για να διδάξουν μικρές ηλικίες.
Θα ήταν πιο χρήσιμο, να μην αναστατώνεται το πρόγραμμα των παιδιών με μεταρρυθμίσεις, προτού αυτές οργανωθούν εκ των έσω. Τα νήπια είναι σε πολύ ευαίσθητη ηλικία, μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχολογικά, οπότε κρίνω ότι κύριο μέλημα πριν την εφαρμογή του μέτρου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, για διδασκαλία σε μικρές ηλικίες. Το παιδί του Γυμνασίου και των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού δεν μαθαίνει όπως το πρωτάκι ή το νήπιο και αυτό νομίζω το έχουμε δει στην πράξη για τις ειδικότητες. Πρώτα εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας και μετά εφαρμόζονται αλλαγές. Τα μικρά παιδιά δεν είναι πειραματόζωα.
Αυτό που χρειάζεται το νηπιαγωγείο είναι επιπλέον Νηπιαγωγοί, ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την κάλυψη πραγματικών αναγκών. Η εφαρμογή του μέτρου με τις ξένες γλώσσες είναι κοροϊδία, τη στιγμή που βασικές ανάγκες των προσχολικών μονάδων δεν έχουν καλυφθεί...........
Αν η "επαφή" των νηπίων με τα Αγγλικά λειτουργήσει όπως λειτουργεί στις δυο πρώτες τάξεις του Δημοτικού, είναι εντελώς ανούσιο. Τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα, όχι γιατί δεν είναι έτοιμα ηλικιακά για επαφή με μια άλλη γλώσσα, αλλά γιατί οι συνάδελφοι εκπαιδευτές των ξένων γλωσσών, δεν είναι κατάλληλα καταρτισμένοι για να διδάξουν μικρές ηλικίες. Θα ήταν πιο χρήσιμο, να μην αναστατώνεται το πρόγραμμα των παιδιών με μεταρρυθμίσεις, προτού αυτές οργανωθούν εκ των έσω. Τα νήπια είναι σε πολύ ευαίσθητη ηλικία, μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχολογικά, οπότε κρίνω ότι κύριο μέλημα πριν την εφαρμογή του μέτρου είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, για διδασκαλία σε μικρές ηλικίες. Το παιδί του Γυμνασίου και των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού δεν μαθαίνει όπως το πρωτάκι ή το νήπιο και αυτό νομίζω το έχουμε δει στην πράξη για τις ειδικότητες. Πρώτα εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας και μετά εφαρμόζονται αλλαγές. Τα μικρά παιδιά δεν είναι πειραματόζωα. Αυτό που χρειάζεται το νηπιαγωγείο είναι επιπλέον Νηπιαγωγοί, ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την κάλυψη πραγματικών αναγκών. Η εφαρμογή του μέτρου με τις ξένες γλώσσες είναι κοροϊδία, τη στιγμή που βασικές ανάγκες των προσχολικών μονάδων δεν έχουν καλυφθεί...........