Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Γιατράκη Εύα | 23 Απριλίου 2020, 10:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχουμε δει όλοι, ειδικά το τελευταίο διάστημα τη χρησιμότητα της Πληροφορικής στην εκπαίδευση. Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι οι ώρες διδασκαλίας παραμένουν οι ίδιες, ειδικά στις 4 μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού. Δε γίνεται να γίνει σωστή δουλειά για έναν τόσο σημαντικό κλάδο της επιστήμης μέσα σε μια ώρα ανά εβδομάδα. Θα έπρεπε επιτέλους να πάρετε στα σοβαρά αυτόν τον κλάδο. Δεν είναι απλά ΤΠΕ αλλά Επιστήμη της Πληροφορικής, δεν είναι απλά χειρισμός αλλά υιοθέτηση ενός ολόκληρου τρόπου σκέψης, ο λεγόμενος Υπολογιστικός Τρόπος σκέψης. Τα παιδιά από πολύ μικρές ηλικίες μπορούν να ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους διδασκαλίες. Οι Πληροφορικοί, δεν διδάσκουμε απλά Word ή ζωγραφική...δεν διδάσκουμε γραμματειακή υποστήριξη. Η Επιστήμη της Πληροφορικής είναι παντού, 2020 έχουμε, μην την υποτιμάτε τόσο πολύ!!!