Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 23 Απριλίου 2020, 11:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η 1 ώρα την εβδομάδα ανά τάξη είναι απλά κάτι καλύτερο από το τίποτα ειδικά για τις τάξεις Δ,Ε & ΣΤ. Κατά την άποψη μου τουλάχιστο στις τάξεις αυτές θα πρέπει το μάθημα να είναι 2ωρο. Όποιος έχει μπει σε τάξη γνωρίζει πολύ καλά πως το 45λπτο γίνεται άνετα 30λεπτο πολύ συχνά, μόνο στο να μπουν και να βγουν τα παιδιά. Ένα 1ωρο μάθημα αν τύχει να χαθεί σε 2 συνεχόμενες φορές, τα παιδιά του δημοτικού μετά από 3 εβδομάδες συνολικά που ξαναέρχονται σε επαφή με το μάθημα, θυμούνται με "δυσκολία" τον δάσκαλό τους πόσο μάλλον το αντικείμενο του μαθήματος. Αν δούμε το θέμα και από την πλευρά του εργαζόμενου εκπαιδευτικού, διδάσκω σε 23 διαφορετικά τμήματα σε 470+ διαφορετικούς μαθητές και συντηρώ το εργαστήριο με τον απαρχαιωμένο εξοπλισμό εκτός διδακτικού ωραρίου και άλλων μη διδακτικών υποχρεώσεων που έχω. Διδάσκουμε στην πρωτοβάθμια σε συνθήκες δευτεροβάθμιας αλλά με ωράρια πρωτοβάθμιας.