Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Φραγκής | 23 Απριλίου 2020, 11:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι φυσικές επιστήμες είναι πλέον αναγκαίο να προσαρμοστούν στο 2020 μ.Χ! Δηλ. πρέπει να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις κοινωνίας και της εποχής. Είναι αυτονόητο ότι για το Γυμνασιο: α) Η Φυσική πρέπει να είναι 3 ώρες την εβδομάδα (Β'Γ Γυμνασίου), ώστε να γίνει εργαστηριακά σωστά (1ώρα θεωρητική εισαγωγή-σχεδιασμός πειράματος, 1ώρα εργαστηριακή άσκηση και 1 ώρα συμπεράσματα και αναλύσεις) με την υπάρχουσα Ύλη, β)η Χημεία 2 ώρες (με υποχρεωτική την 1 ώρα στο εργαστήριο) στην Β,Γ Γυμνασίου, γ)Γεωλογία-Γεωγραφία Α,Β Γυμνασίου από 2 ώρες στο εργαστήριο αποκλειστικά. δ) Βιολογία 2 ώρες Α,Β,Γ γυμνασίου (με υποχρεωτική την 1 ώρα στο εργαστηριο) ε) Η πληροφορική πρέπει να φτιαχτεί από την αρχή ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της τεχνολογικής εποχής 2 ώρες την εβδομάδα (με την 1 ώρα να μαθαίνουν οι μαθητές βασικούς χειρισμούς υπολογιστή, γιατί αποδείκτηκε ότι πολλοί ξέρουν μόνο το κινητό τους) Επιτέλους να κάνει κάποιος άνθρωπος πράγματα με όραμα και επαγγελματισμό και όχι κόψε, ράβε. Αν δεν δεν αρκούν οι πόροι, είναι εκεί για να το λύσει! Θετικά στοιχεία υπάρχουν, αλλά η μεγάλη εικόνα στο νομοσχέδιο, τουλάχιστον για το Γυμνάσιο όπου εργάζομαι χρόνια, είναι κάτω του ήμισεος της βάσεως.