Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νίκη Σπάρταλη | 23 Απριλίου 2020, 11:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Φοίτησα 3 χρόνια στο γυμνάσιο τη δεκαετία του '80 χωρίς να γράψω καθόλου προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις στο γυμνάσιο. Το επίπεδο δεν ήταν χαμηλότερο τότε. Το αντίθετο θα έλεγα. Ως εκ' τούτου δεν τις θεωρώ αναγκαίες. Χάνονται 2 εβδομάδες μάθημα. 2. Η Χημεία είναι απαραίτητη για να εξηγήσει κανείς τη βιολογία, επομένως δεν μπορεί να θεωρείται υποδεέστερη. 3. Το ζήτημα δεν είναι οι εξετάσεις, αλλά ο τρόπος διδασκαλίας. Οφείλετε να θεσμοθετήσετε την υποχρεωτική εισαγωγή εργαστηριακών ωρών ανά εβδομάδα για τις Φυσικές Επιστήμες. Με σοβαρούς εργαστηριακούς οδηγούς και ξεχωριστή ώρα μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα. 4. Αν κατάλαβα καλά κόβετε τις επιπλέον ώρες που κάναμε στους μαθητές που είχαν κάτω από τη βάση τον Ιούνιο. Κακώς ήταν πολύ αποδοτικές και πίεζαν τα παιδιά να διαβάσουν, χωρίς να πληρώσουν οι γονείς.