Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Καλλης Κωνσταντινος | 23 Απριλίου 2020, 11:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα! Σχετικά με την αξιολόγηση του μαθήματος της τεχνολογίας με γραπτή υποχρεωτική εξέταση τετραμήνων έχω να προτείνω την μέχρι τώρα αξιολόγηση λόγω της ιδιαιτερότητας του μαθήματος. Ακριβώς επειδή δεν έχει συγκεκριμένη ύλη και εφαρμόζει μεθοδολογία εργασιών, επίλυσης τεχνολογικών προβλημάτων θεωρώ ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνει δίχως γραπτές δοκιμασίες. Διδάσκω το μάθημα από την αρχή της διδασκαλίας του εδώ και 26 έτη και όταν στην Α λυκείου επιχειρήθηκε η γραπτή αξιολόγησή του στη μέθοδο έρευνας και πειραματισμού αποδείχθηκε ακατάλληλη. Συνεπώς είναι ορθότερο η αξιολόγηση να γίνει δίχως γραπτή δοκιμασία. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.