Στο Γενικό Λύκειο υπάρχει μάθημα με τίτλο "Πληροφορική" μόνο στην Ο.Π Σπουδών Οικονομίας-Πληροφορικής της Γ' τάξης και είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο.
Στην Α' τάξη υπάρχει σχετικό δίωρο μάθημα με τίτλο "Εφαρμογές Πληροφορικής" και είναι επιλεγόμενο (δεν είναι υποχρεωτικό). Αν το μάθημα δεν ενταχθεί στη γενική παιδεία (δηλ. να γίνει υποχρεωτικό για όλους) η απαίτηση για μία ερευνητική εργασία στο Β' τετράμηνο, που αποτελεί επιπλέον φόρτο εργασίας, θα το διαχωρίσει από τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής και είναι αναμενόμενο πολλοί μαθητές φροντίσουν να το αποφύγουν (επιλέγοντας κάποιο άλλο). Νομίζω πως δεν είναι το ζητούμενο αυτό!
Στη Β' τάξη υπάρχει μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας με τίτλο "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών" στο οποίο γίνεται εισαγωγή στους αλγορίθμους και είναι ο "προθάλαμος" της Πληροφορικής Ο.Π. της Γ' τάξης. Σε ένα τέτοιο μάθημα δεν εξυπηρετεί η ερευνητική εργασία ειδικά όταν είναι μονόωρο και ίσα ίσα υπάρχει διαδακτικός χρόνος να θιγούν τα πολύ βασικά ζητήματα.
Στο Γενικό Λύκειο υπάρχει μάθημα με τίτλο "Πληροφορική" μόνο στην Ο.Π Σπουδών Οικονομίας-Πληροφορικής της Γ' τάξης και είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Στην Α' τάξη υπάρχει σχετικό δίωρο μάθημα με τίτλο "Εφαρμογές Πληροφορικής" και είναι επιλεγόμενο (δεν είναι υποχρεωτικό). Αν το μάθημα δεν ενταχθεί στη γενική παιδεία (δηλ. να γίνει υποχρεωτικό για όλους) η απαίτηση για μία ερευνητική εργασία στο Β' τετράμηνο, που αποτελεί επιπλέον φόρτο εργασίας, θα το διαχωρίσει από τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής και είναι αναμενόμενο πολλοί μαθητές φροντίσουν να το αποφύγουν (επιλέγοντας κάποιο άλλο). Νομίζω πως δεν είναι το ζητούμενο αυτό! Στη Β' τάξη υπάρχει μονόωρο μάθημα γενικής παιδείας με τίτλο "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών" στο οποίο γίνεται εισαγωγή στους αλγορίθμους και είναι ο "προθάλαμος" της Πληροφορικής Ο.Π. της Γ' τάξης. Σε ένα τέτοιο μάθημα δεν εξυπηρετεί η ερευνητική εργασία ειδικά όταν είναι μονόωρο και ίσα ίσα υπάρχει διαδακτικός χρόνος να θιγούν τα πολύ βασικά ζητήματα.